dimecres, 19 de desembre del 2012

ESPINALER: Estrategia SM

La presència a la xarxa


És important deixat de ser una web 1.0 i passar al món 2.0 perquè es tracta d'un mon organitzat i evolutiu que aprofita els recursos i els coneixements col.lectius per a millorar la productivitat i la competitivitat de les empreses.

Espinaler vol millorar els seus canals de comunicació directe amb els clients i seguir generant potencials prescriptors en l'entorn digital, per tot això es planteja una estratègia de presencia en xarxes socials que permeti traslladar la reputació de la seva marca en el terreny on line, captant l'atenció de nous clients i convertint en ambaixadors de la marca als actuals.




Les eines SM.

Facebook: Espinaler Vilassar
Twitter: VermutEspinaler
Instagram: #vermut  #espinaler #vermutespinaler.



El Target.

Es tracta d' un public molt familiaritzat amb la marca i la tradició dels productes i també es tracta d'un public que converteix la consumició dels productes en una experiència especialment en dies festius.

El target de les xarxes socials es tracta de tots els publics però especialment entre els 25 i 34 anys per als usuaris de Facebook i Twitter, Per a instagram es tracta de public mes jove familiaritzat amb les ultimes tecnologies i que li agrada compartir les experiÈncies als mitjans socials.



Objectius principals.

  • Treballar per a traslladar el "brand awareeness" (reconeixement de la marca) en l'entorn digital.
  • Fidelitzar als clients existents a través de contingut que remarqui el valor diferencial
  • Facilitar l'accés a l'informació d'utilitat pel client (horaris, esdeveniments, novetats...)
  • Donar a conèixer les novetats en la oferta gastronòmica per a incentivar visites dels clients actuals.
  • Convertir als clients actuals en potencials prescriptors.


Estratègia SM

L'objectiu a llarg termini  es arribar al 4t nivell de la piràmide de compromís, "PRODUCING" on el que produïm es un sentiment positiu al nostre public per a que tinguin la curiositat d'anar al punt de venda i de tastar o comprar.   Per a assolir aquests objectius haurem de basar-nos en l'estratègia de captació al client que inclou una estratègia de línia editorial.

Aquesta estratègia es basa en la bona comunicació, la qualitat dels propis continguts i que les publicacions  convidin a generar opinió comunitat i participació. 


El mesurament dels resultats serà mitjançant un Informe mensual on hi hauran unes consideracions generals aixi com  les accions de màrqueting que s'han dut a terme a cada xarxa per separat, un resum dels diferents continguts, fotografies, comentaris, Impactes que genera la paraula   #vermut (tweetReach Report), etc.

La contractació d'un Community Manager resulta essencial per a gestionar el pla.
Els requisits que es demanen a part del domini de les noves tecnologies son  la capacitat per a planificar i gestionar un pla estratègic i que la qualitat dels continguts a la xarxa reflexin la mateixa la filosofia que ofereix la taverna. 








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada